«Ак Барс» пен «Автомобилист». Турнирдегі көршілер айқасында кім мықты болады?
Шығыс конференциясының өкілдері «Ақ Барс» пен «Автомобилист» 30 қарашада Қазан қаласында бетпе-бет кездесу өткізеді.Ойын «Қазан Татнефть Арена» мұз айдынында өтеді.
Қазандық клуб дәстүрлі түрде әр маусым алдында чемпиондыққа негізгі үміткерлердің қатарында, бірақ «Ақ Барс» үшін ағымдағы чемпионат әлі де даулы. Аты бойынша, «Ақ Барс» ҚХЛ командаларының ішіндегі ең әсерлі болып көрінеді, дегенмен, бірнеше рет болғандай, жұлдыздардан құралған команда әрқашан жұлдызды команда бола бермейді. Тағы бір алаңдатарлық жағдай – команда басшыларының жасы. Воинов, Кагарлицкий, Лукоянов, Петров, Радулов, Шипачев – барлығы отыздан асқан және ол жаста чемпионаттың сегіз айлық марафонын бір режимде аяқтау физикалық тұрғыдан мүмкін емес.
Дәл қазір «Ақ Барыс» ойынының айтарлықтай төмендеуін бастан кешіруде, бұл бірінші кезекте шабуылдағы әлсіз ойында байқалады. 180 минуттық ойын уақытында Мәскеудің «Динамосына», «Салават Юлаевқа» және «Кунлунға» қарсы өткен үш матчта қазандықтар бір ғана гол соғып, Уфа командасы мен Қытай клубына қарсы ойында гол соқпай мұз айдынынан шықты. «Витязь» командасымен қонақта өткен кездесу Барсов жанкүйерлеріне ұзаққа созылған ойын дағдарысын еңсеруге біраз үміт берді, онда Қазандық команда Мәскеу облысының командасын 3-2 есебімен жеңіп, жеңіске жетті. Қазір «Ақ Барыс» Шығыста 42 ұпай жинап, бесінші орында тұр, қазірдің өзінде көшбасшы Магнитогорск «Металлургінен» 10 ұпайға қалып қойды.
«Автомобилист»
Соңғы бірнеше маусымда «Автомобилист» өз жанкүйерлерін жиі ренжітті, ал жеткілікті жақсы қаржыландырумен ол Лигадағы әдеттегі орта шаруа болып қала берді. Ағымдағы маусым да ерекшелік болған жоқ. Жеке шеберлігінің арқасында және ҚХЛ стандарттары бойынша «Автомобилисттің» тізімі айтарлықтай салмақты болғандықтан, оралдықтар өз ұпайларын жинайды, бірақ команда плей-офф кезеңіне шығу үшін күресумен қанағаттанып, көшбасшылық орынға әлі жете алмайды.
Қараша айының ортасында «Автомобилист» Қиыр Шығыста сырт алаңда әсерлі серия өткізіп, мүмкін болатын 8 ұпайдан 6 ұпай жинады. Жеңіс сериясын ұзарту мүмкін болмады; Владивостоктан оралған соң «Автомобилист» Челябіде «Трактордан» 2:4 есебімен ұтылды, содан кейін күтпеген жерден Минскінің «Динамосынан» 1:4 есебімен жеңілді. Олар Тольятти Ладаны 3:2 есебімен қосымша уақытта жеңгендіктен, жанкүйерлерінің алдында өзін ішінара өтей алды, бірақ келесі матчта «Автомобилист» тағы да жеңіліп қалды, бұл жолы мәскеулік «Спартактан» 1:4 есебімен ұтылды. Бұл жеңіліс Оралды Шығыс конференциясында жетінші орынға түсіріп, жақын арада үздік сегіздіктен тыс қалу қаупі бар.
Ақ Барс пен Автомобилистке қатысты сарапшылардың болжамдары мен талдаулары
«Ақ Барс»Қазандық клуб дәстүрлі түрде әр маусым алдында чемпиондыққа негізгі үміткерлердің қатарында, бірақ «Ақ Барс» үшін ағымдағы чемпионат әлі де даулы. Аты бойынша, «Ақ Барс» ҚХЛ командаларының ішіндегі ең әсерлі болып көрінеді, дегенмен, бірнеше рет болғандай, жұлдыздардан құралған команда әрқашан жұлдызды команда бола бермейді. Тағы бір алаңдатарлық жағдай – команда басшыларының жасы. Воинов, Кагарлицкий, Лукоянов, Петров, Радулов, Шипачев – барлығы отыздан асқан және ол жаста чемпионаттың сегіз айлық марафонын бір режимде аяқтау физикалық тұрғыдан мүмкін емес.
Дәл қазір «Ақ Барыс» ойынының айтарлықтай төмендеуін бастан кешіруде, бұл бірінші кезекте шабуылдағы әлсіз ойында байқалады. 180 минуттық ойын уақытында Мәскеудің «Динамосына», «Салават Юлаевқа» және «Кунлунға» қарсы өткен үш матчта қазандықтар бір ғана гол соғып, Уфа командасы мен Қытай клубына қарсы ойында гол соқпай мұз айдынынан шықты. «Витязь» командасымен қонақта өткен кездесу Барсов жанкүйерлеріне ұзаққа созылған ойын дағдарысын еңсеруге біраз үміт берді, онда Қазандық команда Мәскеу облысының командасын 3-2 есебімен жеңіп, жеңіске жетті. Қазір «Ақ Барыс» Шығыста 42 ұпай жинап, бесінші орында тұр, қазірдің өзінде көшбасшы Магнитогорск «Металлургінен» 10 ұпайға қалып қойды.
«Автомобилист»
Соңғы бірнеше маусымда «Автомобилист» өз жанкүйерлерін жиі ренжітті, ал жеткілікті жақсы қаржыландырумен ол Лигадағы әдеттегі орта шаруа болып қала берді. Ағымдағы маусым да ерекшелік болған жоқ. Жеке шеберлігінің арқасында және ҚХЛ стандарттары бойынша «Автомобилисттің» тізімі айтарлықтай салмақты болғандықтан, оралдықтар өз ұпайларын жинайды, бірақ команда плей-офф кезеңіне шығу үшін күресумен қанағаттанып, көшбасшылық орынға әлі жете алмайды.
Қараша айының ортасында «Автомобилист» Қиыр Шығыста сырт алаңда әсерлі серия өткізіп, мүмкін болатын 8 ұпайдан 6 ұпай жинады. Жеңіс сериясын ұзарту мүмкін болмады; Владивостоктан оралған соң «Автомобилист» Челябіде «Трактордан» 2:4 есебімен ұтылды, содан кейін күтпеген жерден Минскінің «Динамосынан» 1:4 есебімен жеңілді. Олар Тольятти Ладаны 3:2 есебімен қосымша уақытта жеңгендіктен, жанкүйерлерінің алдында өзін ішінара өтей алды, бірақ келесі матчта «Автомобилист» тағы да жеңіліп қалды, бұл жолы мәскеулік «Спартактан» 1:4 есебімен ұтылды. Бұл жеңіліс Оралды Шығыс конференциясында жетінші орынға түсіріп, жақын арада үздік сегіздіктен тыс қалу қаупі бар.
Түсініктемелер 0